onsdag 26 november 2014

Snart advent!

Go´morron!
Fyra dagar till 1:a advent! 
Wihoo vad mysigt!!!

Har ni börjat ta fram stjärnor, ljusstakar & pynt? 
Jag trodde jag skulle hunnit det, men icke. 
Ska börja så smått i dagarna som kommer. 

Men i min lilla butik är det redan framme! 
Stjärnor, hyacintvaser, julkulor, ljusslingor & annat 
som hör till advent & jul.
Från & med idag kommer jag ha kvällsöppet på onsdagar 17-20!

Denna stjärna från Watt & Veke 
lite gammaldags & med brodyr
är en personlig favorit. 


Ha en fin dag!
Kram
Lotta

2 kommentarer:

  1. Hej vännen!

    Å vad jag skulle vilja besöka din fina butik!
    Har en liknande stjärna från watt och veke som är min absoluta favorit här hemma. Den hänger redan uppe precis som de andra stjärnorna:)
    Har börjat pynta lite, tyvärr har jag blivit sjuk så vissa saker ex blockljus till adventsljusstaken har jag inte kunnat köpa än.

    Kram på dig fina du!

    SvaraRadera
  2. Vilken underbar stjärna! Mysigt det verkar vara i din lilla butik ♥
    Idag ska jag nog ta fram stjärnorna...
    Kram Anki

    SvaraRadera