fredag 31 oktober 2014

Äntligen premiäröppning!

Mitt i natta!
Oj vad klockan är mycket!
Men det hör väl till i sånna lägen 
när man ska ha premiäröppning av mitt 
Showroom hemma i vårat garage!
Alice Tegnérs väg 20 i Tullinge

Till helgen håller jag öppet 
Fredag 31/10 kl 14-18
Lördag 1/11 kl 11-15
Söndag 2/11 kl 11-15

Som dagen före julafton!
Det känns som det mesta är klart bara lite småfix i morgon.
Det känns väldigt pirrigt men roligt!

För mer information se gärna mitt instagram 
homebylotta


Ljusstakar från Affari 
finns i mitt Showroom

Kuddar från Pb Home finns 
i mitt Showroom

Kuddar från Svanefors & Iblaursen 
samt pläd den också från Ib laursen 
finns i mitt showroom.
Irislights likaså!

Varmt välkomna!
Kram
Lotta



3 kommentarer:

  1. Hej vännen!

    Så mycket fint du har i butiken!
    Hoppas försäljningen går bra!

    Stor kram

    SvaraRadera
  2. Vad skoj att du har öppnat butik :) det skulle jag oxå vilja göra, hi hi men är för feg...
    Lycka till :)

    SvaraRadera