söndag 21 september 2014

Äntligen!

 
Korgen är från Zetas trädgård.
Zink-krukorna kommer från ICA Maxi.
 
Hallå!
Oj, oj äntligen kan jag pusta ut
då pluggandet är klart!
Har läst Naturkunskap på distans på bara fem veckor
så intensivt! Men nu är jag godkänd & klar!
Jippie!
 
 Lite nya blomster har jag handlat i helgen!
Det blev murgröna på båge, plättar i luften och porslinsblomma
också den på båge. Ljung, murgröna, vit cyklamen & en grön hängande växt planterade jag ute.
Det är så fint med nya blommor, känns fräscht!
Vad har ni för blommor hemma?
 
Hoppas ni får en fin vecka!
Kram
Lotta


2 kommentarer:

  1. Hej! Så fint, jag tänkte köpa nya blommor nu till helgen. Ditt paket kommer fram den här veckan :-) Kram!

    SvaraRadera
  2. Grattis!! Undedrbart när man kan lägga något tufft åt sidan!
    Ha det gott
    Kram
    Ann

    SvaraRadera