tisdag 20 maj 2014

Ett gammalt slagbord i sovrummet!

Hej där!
Äntligen har jag hittat en plats 
för slagbordet som jag fick av en bekant 
förra sommaren!

När jag fick det var det 
mörka ben & trären skiva på bordet.
Jag målade bordet vitt i vintras 
men då stod det bara & väntade nere i källaren 
på att jag skulle finna en bra plats åt det.
Nu står det i "burspråksföntret" 
inne i sovrummet.

På ena sidan 
är det rundad skiva & på andra sidan 
är skivan rak! 

 Bordet har en låda också!


Härliga underbara sol!

Jag har flera saker & möbler 
som jag vill ha framme men jag vet inte 
vart de ska få plats..
Ändå tycker jag att vi har ett ganska rymligt hus.
Tänk att bo i ett slott med många rum & salar att inreda!
Drömma kan man :)

Hoppas nu att ni får en fin vecka!

Ha det gott!
Kram
Lotta

1 kommentar:

  1. Hej vännen!

    Så vackert slagbord!
    Fint där vid fönstret:)
    Vi har också ett gammalt slagbord som står i förrådet och väntar på färg... Men vi har inte så mycket plats, eller jo det har vi väl eftersom vi bara är två;) Men jag vet inte vart jag ska ha det..;)
    Ett slott vore trevligt om jag slapp städa det:)
    Nu står det hur man röstar på Besökstoppen inne hos mig!

    Ha en fin dag!

    Kram Sofi

    SvaraRadera