lördag 31 maj 2014

Flaggan i topp!

Hej!
I torsdags var det min födelsedag!
Nära & kära firade mig med champagne, god mat, 
fika, blommor & fina presenter!  
Jag fick många fina blommor, rabarber, 
ett jättefint fat & så fick jag den 
fina Michael Kors klocka 
jag önskat mig i många år!
Lyckliga jag!

Vit bukett med bland annat vita
rosor, pioner,liljor & hortensia!

Vi bjöd på grillad kyckling 
med sallad, röror & bröd!

Christians goda hemmagjorda krutonger 
med vitlök smakade mums!

Vit orkidé!

Det var blåsigt väder men solen sken 
så vi satt ute & åt maten 
men fikade inne!

Underbara pioner!

Vit hortensia!


Till efterrätt blev det jordgubbar, 
glass och minimaränger!

Tänk vad tiden går fort 
i morgon är det första juni redan!

Må så gott alla fina ni!

Kram
Lotta

1 kommentar:

  1. Hej Lotta!

    Härligt att du blev firad ordentligt!
    det ser väldigt gott ut det där:)
    Jag tror jag gratta dig på Instagram, annars får jag skämmas och säga Grattis i efterskott!!!;)

    Ha det fint kära du!

    Kram Sofi

    SvaraRadera