söndag 23 mars 2014

Ny inspiration!

Hej på er!
Oj vad vi har jobbat i svärfars hus nu i tre 
dagar & även tre dagar förra veckan.
Vi har rensat & kastat, skänkt bort, tagit hand om & även 
lämnat saker till auktion. 
I går städade vi hela huset så nu kan fotografen & mäklaren 
börja göra sitt jobb!

Jag hade möjligheten att träffa Ulrika & hennes fina 
familj som bor granne med svärfars hus.
Tjoho vilken härlig inspiration 
deras hus & hennes inredning 
gav mig!
Hon använde mycket natur blandat 
med svart & vitt som blev 
fantastisk fint!  
Så nu har jag fått härlig inspiration 
att börja med till våren!
Andra små saker ger mig också inspiration just nu
men det berättar jag en annan gång!

Kram
Lotta



2 kommentarer:

  1. Hej Lotta! Vad roligt att du fått ny inspiration, det är ju alltid lika härligt!
    Ha en fin kväll! Kram Madelene

    SvaraRadera
  2. Vad duktiga ni varit!! Känslomässigt kan det ju vara rätt tufft.. Men hoppas allt går bra nu med försäljningen. Roligt att du hittade ny inspiration, det är ju så kul! Men blir också nyfiken på vart du mer funnit inspiration.
    Ja, det är så mysig att vara hemma! Visst kommer det blir mindre roliga dagar också men njuter ändå för fullt av att få så mycket tid med de finaste jag har:)

    KRAM

    SvaraRadera