onsdag 8 januari 2014

Vårkänslor mitt i vintern!

Ja vad säger man 
så här i början av januari,
ingen snö & plusgrader!
Nästan så att jag hoppas på att det inte kommer 
någon snö..men jag vet att när (om) det 
kommer snö så njuter jag av vintern!
Jag tycker om att vara ute 
oavsett väder!
Här inne är julen bortstädad efter nyår. 
Jag måste skaffa lite nya blommor 
tror jag eftersom det känns 
lite tomt! 

En murgröna i en marockansk skål 
& en liten silverskål från Dayhome
står på finskåpet i 
vardagsrummet.

På skåpet står även en egengjord stjärna 
tillsammans med ett par silverkulor 
från Sia-design.
Ett par äldre silverljusstakar & en stor 
gammal glasburk från Glimma 
finns där med.
En plats som förändras ganska ofta!

Hoppas att ni får en 
fortsatt fin vecka!

Kram
Lotta

2 kommentarer:

  1. Jag känner samma sak, känns som det varit vinter och våren är på gång. Men det är januari så jag väljer att få vinter, det är mysigt och mycket roligare för barnen:)
    Trevlig helg till dig!! Kram fredrika

    SvaraRadera
  2. Nu är i alla fall jag glad, nu när vintern har kommit. Härlig härligt.
    Man behöver alltid fylla på med nya blommor efter nyår.
    Ha en skön söndag
    Kram
    AC

    SvaraRadera