lördag 18 januari 2014

Fjärilar i magen!

Hej på er!
Nu har vintern kommit till oss 
för att stanna ett tag verkar det som.
I dag har det snöat nästan 
hela dagen & det är så vackert ute!
Det blev med en skön långpromenad på förmiddagen.

Svart spegel från House Doctor. Den gamla glasburken från Glimma är köpt 
på loppis. Kudden är av märket Chhatwal&Jonsson. 

Marockanska skålen är köpt i homebycarolines webbutik Lilys and Honey.

Det var en inspirerande & trevlig dag igår när 
Anna Truelsen & Carina Olander 
var hemma hos oss!
Jag måste erkänna att jag hade 
fjärilar i magen strax innan 
de knackade på dörren!
Men det visade sig vara 
två riktigt goa 
tjejer!

Vi började i hallen och fortsatte genom 
vardagsrummet in i köket och  
vidare i hela huset..

Så kul, lärorikt & spännande!

Jag är verkligen nyfiken 
på hur resultatet blir!

Må så gott!

Kram
Lotta

4 kommentarer:

  1. Men åhhh vad kul att ha haft besök av de där två duktiga tjejerna! Jag har träffat dem på ett par loppisar och de verkar verkligen goa! Du får lova att hojta när reportaget är på G:))

    Ha en finfin lördagskväll,

    Kram Johanna

    SvaraRadera
  2. Nej men så roligt med reportage. Spännande!!!
    Ang min fönsterbricka så har jag satt spetstyg på baksidan.
    Ha en mysig söndag
    Kram
    AC

    SvaraRadera
  3. Åhh va roligt för dig!! Och så självklart att det kommer hem till dig:) Du har ju så fint! Kan förstå du är nyfiken, lova att hojta till när det blir ett reportage (för det är jag säker på att det blir:))! Tack snälla rara du för kommentaren, så glad jag blev! Och så kul att kikar in hos mig, gillar att kika in här hos dig jag:)
    Kram fredrika

    SvaraRadera
  4. Så roligt ! du har så fint hos dig...
    Kram Cici

    SvaraRadera