torsdag 12 september 2013

Köksreportage hemma hos oss!

Innan sommaren fick jag ett meddelande på instagram av 
Electrolux Home 
att de vill ha kontakt med mig! 
Jag lämnade min mailadress & de undrade 
om de fick komma hem till oss för att 
göra ett reportage om vårat kök!
 Visst vore det kul men samtidigt lite pirrigt. 
Vi bestämde ändå att de skulle komma i mitten av augusti. 
Sommaren gick & helt plötsligt var det augusti! 


Journalisten Anna-Maria Stawreberg & fotografen Linus Hallgren 
knackade på dörren en helt vanlig tisdag..
Det slutade med en fantastisk trevlig eftermiddag tillsammans med mycket prat, fotografering, matlagning & skratt! 
Här kan ni läsa om ni vill!








Trevlig Helg!

Kram
Lotta

2 kommentarer:

  1. Så fint reportage!! Jättekul att läsa:) Och inte så konstigt att ni var med, ni har ju så härligt fint kök! Flyttar jag någon gång så är drömmen ett riktigt stort kök!

    Kram fredrika
    (och du, vilka himla fina barn du har:))

    SvaraRadera
  2. Tack!
    Ja det är skönt med ett stort nytt kök! :)

    Vad glad jag blir för din fina kommentar!

    Kram
    Lotta

    SvaraRadera