söndag 13 januari 2013

Nästan färdigtapetserat!

Hej alla fina!
I veckan som var fick jag 
lite vårkänslor.. 
..men nu har vi runt 11 minusgrader ute.
Blir till att mysa & elda i kakelugnen!

Tänk att vi nästan blev färdiga 
med tapetseringen 
förra helgen! 
Det känns otroligt skönt att kommit en bra bit på väg. 

Vi får slutföra arbetet nu
i veckan & i helgen som kommer.

Vårkänslor 
på matbordet!



På denna vägg skulle vi vilja ha 
ett fönster ut till trädgården. 
Får se om det kan bli av någon gång.





Det som återstår att tapetsera 
är runt & ovanför fönstret 
samt runt dörröppningen till hallen.

Tack alla för att ni tittar in!
Extra glad blir jag 
för en liten kommentar!
Tack!

Kram
Lotta

9 kommentarer:

  1. Så fina bilder du visar! Kul med ny tapet:)

    Ja du, jag fick också vårkänslor förrförra veckan, men nu ligger det ett lager med halvblaskig snö i Göteborg så de vårkänslorna försvann!

    Ha en fin start på nya veckan och tack för att du tittar in hos mig!

    Kram Johanna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla!
      Ja det blir så fint med tapet!

      Tack det samma, oxå för dina avtryck hos mig!
      Det glädjer mig verkligen!

      Kram
      Lotta

      Radera
  2. Jättfint! Fantastiskt kök!!!
    Kram
    A

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oh tack ska du ha!
      Ja vi är helnöjda med köket fast det är endel kvar att göra...

      Kram
      Lotta

      Radera
  3. Hittade hit via instagram!
    Vilket ljuvligt hem ni har :)
    Köket blev kanon, helt min smak..

    Ha en fin kväll!
    Kram Frederica

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja tänk vad roligt det är med instagram!
      Åh vad kul att du hittade hit & gillar det du ser!

      Tack för din kommentar.
      Ska ta & kika in hos dig!

      Kram
      Lotta

      Radera
  4. Hej Lotta:) måste bara säga efter att sett dit kök, helt fantastiskt.
    Går i köksrenoverings tankar och snubblade in här.
    Får man fråga hur mycket ungefär ert kök kostade?
    Så man har lite hum om ungefär. Har lite samma önskemål nämligen! Tack på förhand .
    Kram Ellen

    SvaraRadera