fredag 14 september 2012

Nya lampor till köket!

Igår var jag på Zandvoort i Nacka.
 Då fick jag reda på att de ska byta lokal
 så de hade lite rea 20%, 50% & 70& tror jag att det var.
Jag gillar verkligen deras lokal de har nu så hoppas att den nya blir något liknande.
 
Jag åkte dit för att egentligen se om de hade en spegel.
Men jag fann äntligen lampor att ha i köket!
De ska hänga i fönstret
 ovanför porslinshon. 
Hoppas elektrikenrn har tid att komma snart..
 
 
 
Industrilampa från Zandvoort
 
 
 
 
 
 

 
Önskar en en skön helg!
 
Kram
Lotta


8 kommentarer:

  1. Jättesnygga - verkligen ett kap. Skulle nog kunna tänka mig något i den stilen i sonens (gamla) rum ;)
    Trevlig helg!
    Kram Ullis

    SvaraRadera
  2. Fina lampor, skulle vilja ha något liknande i köket kanske får ta en tur till Nacka :) kram Diana

    SvaraRadera
  3. Men jösses vilka fina lampor! dom vill vi se på plats sen!!
    Ha en bra kväll! Kram!

    SvaraRadera
  4. Vilka fina lampor, jag förstår att du är nöjd. När man inte betalar fullpris känns det ju ännu bättre. :-)

    Roligt att kika in till dig, har inte varit här tidigare. Tack för titten!

    Bea

    SvaraRadera
  5. Oj, vad snygga, de gillade jag verkligen! Roligt när man kan göra ett fynd! :)
    Kram!

    SvaraRadera
  6. SNYGGA!!! Spännande att se dem på plats!!
    Kram
    AC

    SvaraRadera
  7. Riktigt snygga! Gillar råheten i dem, borstat stål är riktigt läckert på armaturen. Påminner lite om Caravaggio takpendeln från danska Lightyears som bl.a. finns hos http://www.luceart.se

    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det stämmer bra. Här finns den: http://www.luceart.se/caravaggio-p-p-1533

      Radera